måndag 17 februari 2014

Helgsammanfattning och en ny vecka - lifestylebymrr -dag 8

Så har en vecka gått och - 1,5 kg visar vågen. Det är jag nöjd med.
Fredagens cardio gick bra, men straffade sig på lördagen. Körde 30 min löpning som resulterade i ca 4,5 km. Kändes bra, jobbigt som tusen men ändå bra.
Lördagens stillsamma 2,5 timmes promenad tog däremot ut sin rätt, fick så enormt ont på utsidan av höfterna. Då höftproblem finns på pappas sida av släkten känns det något oroväckande.
Får bli skonsammare cardio ett tag framöver och får definitivt köra kortare löppass för att se om det kan förebygga smärtan.

Vad kan jag mer säga om helgen?
Jag gav mig ut på äventyr ca en timme norr med tåg.
Många tankar med fullpackad väska och ett leende på läpparna.
Jag kan säga så mycket som att det har vart en otroligt mysig helg och att 881124 är ett jävligt bra födelsedatum.

Nu har en ny vecka startat, helgens förlorade sovtimmar plus nattens omöjlighet till att sova tagit ut sin rätt. Nu är jag så trött att jag nästan stupar isäng.
Blev ett benpass, tungt och hatmuskelgruppen fick pisk. Körde pyramid på sista övningen som var ben spark. Man känner sig inte häftig alls efter en sådan övning då mjölk syran sprutar ur öronen.
Har förberett veckans kyckling, imorgon ska jag fixa fisken sen klarar man sig med mat denna veckan.
Jobb, jobb, träning och åter jobb kommer vara signum för den här veckan.

Nu kör vi så att det ryker asernim.

Godnatt och god gymtur alla kämpar.
/sofiayoshimohrin


26 maj blir du uppäten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar