tisdag 18 februari 2014

Dag 9 - rodd utmaning - lifestylebymrr 2.0

Ännu en dag till enda, fullt upp på jobb.
Halvtimmes promenad till träningen. Roddutmaning som uppvärmning på initiativ av en Lifestylebymrr medlem. Ro så långt du kan på 1 minut, ställ rodden på belastning 10. go go go. Kör gärna ni med, tagga med "min resa räknas" och utmana oss. Eller gå med i min resa räknas gruppen på Facebook och lägg upp bild med ditt resultat. Jag ledde bland tjejerna till en början, dock håller utmaningen på till slutet av veckan så ska ta tillbaka ledarplatsen.
Idag var det triceps, bröst och mag dag. Svårt att maxa på bröst då man inte har någon som passar, blev över lag ett rätt mesigt pass. Har bestämt mig att avsluta varje pass med 15 min crosstrainer nu också. Man måste öka och köra på det spåret.

Nu ska jag sova, jobb imorgon igen, uppstigning 05.30, jobba till 11, träning, psykolog, in om MMSPORTS, köpa helgmys sen hem och ta itu med bombnedslaget till lägenhet.
Jag sa väl att jag får finbesök i helgen? Inte, nåja, men det får jag.

Sov nu gott alla kämpar.
på´ett imorgon igen.

/SofiaYoshiMohrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar