måndag 18 november 2013

Hallonljus och cozy te.

Snart kommer julen och allt vad det innebär. Min första jul utan pappa, undrar hur det kommer bli.
Trots allt ser jag fram emot att som vanligt slå in paket, har redan köpt hur mycket paketpyssel som helst. 
1 julklapp handlas endast dock! 

Julen ska vara en mysig högtid, ändå var jag nära att slopa den helt och göra nåt helt annat istället. 
Som sagt, pappa. Hur gör man? Hur gör man glädjen och kärlekens högtid varm och glad nu när den mest känns tom?
Som tur var ska jag jobba på jul, får sprida omtanke och kärlek omkring mig där istället. 

I övrigt saknar jag närhet och kärlek, mer nu än på mycket länge. 
Jag är redo, jag är mogen för nåt.. Seriöst?
 25 år, singel och mogen.. Tänk på mig som ett jävligt gott, moget, rött äpple. 
Nu vill jag bara köpa ett kråkslott i Norrland, renovera, fixa, odla, bilda. 
Framtiden är spännande. 

Nu ska jag fortsätta mitt måndagsmys med te och hallonljus. 
Godafton kära ni. 


        Köpte en piffig adventskalender. 


                  Ett sanningensord. 



         Stammis hos tandläkaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar