onsdag 4 september 2013

Uppladdning.

Månader har flutit förbi. 
Så har liv också gjort. Om två dagar är det två månader sedan min älskade pappa gick bort. En livslång saknad är precis påbörjad.

Nåt annat som är påbörjat är uppladdningen inför GMU på revingehed. Grundläggande militäritbildning. 
16 september är det dags. Och jag är i Norrland och försöker träna arslet av mig. 
Det går bra, bättre än förväntat. Kan bara hoppas att det är tillräckligt. 


Funderar på att försöka blogga om mina 90 dagar inom militären. Antingen på denna bloggen, eller göra en ny. Kan vara kul för både mig och för andra. 
Hur går GMU till? Det kommer jag snart att få veta. 

Nyduschad och nytränad ska jag slappa duktigt. Imorgon är en ny dag full av träning, tömning av pappas lägenhet och packning.. Yes, helgen ska spenderas i Umeå hos bästa Chrill.

Puss och gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar