tisdag 4 juni 2013

Oh Lord!

Precis min tanke angående livet.
Har en vecka kvar av skolan och det är fullt upp!
Kör slut racet på både skola och jobb, lite äta, sova, dö - mode på mig just nu.
Men det finns ljusklimpar i stressen. På fredag har jag examensfest för mina närmsta vänner och allt vad det nu innebär.
På söndag kommer min kära far ner och på tisdag kommer mor min.
Sen är det examen på onsdag, middag med klassen, middag med släkt och vänner och sedan ytterligare lite festligheter.
Känns fint att vara älskad och att folk vill fira mig och min nya examen.

Mitt i allt det försöker man hinna med matlagning, träning och allt annat.

Så, det var allt.
Ska försöka komma igång och skriva igen då allt lugnat ner sig om ca 2 veckor.

Puss och kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar